244-24-StrzelceMałe-urodziny25

Obsługa barmańska wesela
Prudnik

Oferta nr 238-24
14 czerwca. 2024
25 osób

Przygotowaliśmy dla Państwa propozycję kompleksowej obsługi barmańskiej w dwóch wariantach. Proszę przeanalizować każdą z opcji i zdecydować, która będzie dla Was odpowiednia. W każdym z pakietów wliczone są produkty do drinków oraz transport na miejsce wesela.

Pakiet 1.0

 

W pakiecie 1.0 wybieracie  5 dowolnych koktajli alkoholowych oraz dwa bezalkoholowe. Pakiet 1.0 polecamy wtedy, kiedy chcielibyście aby drink bar był fajnym dodatkiem do Waszego wesela, przy którym goście mogą spróbować klasycznych i pysznych koktajli.

 

 

 

 

Kalkulacja / 1 dzień wesela

 

obsługa barmańska imprezy przez 8h / 1 barman
zapewnienie modułu barowego
zapewnienie szkła do drinków
5 koktajli alkoholowych w menu
2 koktajle bezalkoholowe w menu
transport na miejsce wesela

 

 

Pakiet 150 porcji koktajli

 

alkohole w zależności od wybranych koktajl
syropy homemade, bittersy, kordiały
owoce świeże i suszone, zioła
rurki i eko dodatki
lód do koktajli

 

 

Koszt całkowity pakietu

2 600 zł

Pakiet 2.0

 

W pakiecie 2.0 do wyboru jest 8 dowolnych koktajli alkoholowych oraz 3 koktajle bezalkoholowe. Pakiet 2.0 to szeroki wybór koktajli przygotowanych z różnorodnych alkoholi. Ilość porcji również została zwiększona. Jest to najczęściej wybierany pakiet przez naszych Klientów.

 

 

 

Kalkulacja / 1 dzień wesela 

 

obsługa barmańska imprezy przez 8h / 1 barman
zapewnienie modułu barowego
zapewnienie szkła do drinków
8 koktajli alkoholowych w menu
koktajle bezalkoholowe w menu
transport na miejsce imprezy

 

 

Pakiet 200 porcji koktajli

 

alkohole w zależności od wybranych koktajl
syropy homemade, bittersy, kordiały
owoce świeże i suszone, zioła
rurki i eko dodatki
lód do koktajli

 

 

Koszt całkowity pakietu

3 100 zł

Oferta
uzupełniająca

 

pokaz barmański flair – 1 500 zł
spritz bar na poprawinach (6h) – 3 500 zł / 100 osób / 250 porcji
bar kawowy na weselu – 3 000 zł
obsługa barmańska poprawin – 70% ceny pakietu (konieczność zapewnienia noclegu)

Zarezerwuj
już teraz!

 

Jeżeli spodobała Ci się nasza propozycja i chciał(a)byś dokonać rezerwacji terminu, wypełnij formularz umowy już teraz! Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twój termin!

Ważne
informacje!

 

Konieczność zapewnienia mycia szkła przez salę weselną oraz noclegu dla barmanów w przypadku odległości powyżej 300 km od Opola.

 

Możemy zapewnić odpowiednią ilość szkła oraz osobę do jej obsługi w kwocie 400 zł. Wtedy nie będzie konieczności mycia szkła w lokalu.

 

Na najczęściej zadawane pytania znajdziesz odpowiedzi na dole oferty. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

Za naszym doświadczeniem stoją

certyfikaty
i szkolenia

Nasze mobilne bary

Posiadamy kilka rodzajów mobilnych barów, dzięki czemu zawsze będziemy mogli dopasować się do klimatu wesela i wystroju sali. Większość par wybiera biały bar z pikowanym frontem z eko skóry. Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj baru pasujący niemalże do każdej sali.

 

Wasze wesele w stylu glamour? Proszę bardzo, mamy dla Was czarne bary z pikowanym eko frontem. Rustykalne wesele czy garden party tylko z naszym modułem barowym z prawdziwego drewna.

 

A jeżeli poszukujecie czegoś naprawdę nieszablonowego i wyjątkowego, mamy bary z lustrzanymi frontami. To który moduł wybierzecie na swoje wesele?

Przykłady realizacji

Najczęściej zadawane pytania

Czy Młoda Para zapewnia wódkę czystą z puli weselnej?

Nie, nie zapewniacie żadnej dodatkowej wódki na nasz bar. Słowo kompleksowa oferta w naszym rozumieniu, to niedokładanie zadań naszym Klientom na kilka dni przed weselem. Kompleksowość to kompleksowość. Basta! Poza tym, zależy nam na różnorodności. Pracujemy na zróżnicowanych alkoholach.

Zaprosiliśmy 150 osób, nie wiemy, ilu Gości ostatecznie potwierdzi nam przybycie na wesele. Jaka będzie ostateczna cena za usługę?

Jeżeli w dniu podpisania umowy zakładacie, że na Waszym weselu pojawi się 150 osób, podpisujemy umowę na 150 osób. Na miesiąc przed weselem, ostatecznie weryfikujemy liczbę potwierdzonych Gości i robimy ponowną kalkulację i aneksujemy umowę. Krótko mówiąc, jeżeli podpisaliśmy umowę na 150 osób, ostatecznie potwierdziło Was 110 osób, zapłacicie za 110. Musimy tylko o tym wiedzieć najpóźniej na miesiąc przed weselem.

Jakie rodzaje alkoholi będą dostępne na barze i w jakiej ilości?

Rodzaje alkoholu zależą od tego, jakie drinki wybierzecie do menu. Menu jest tylko sugestią dla Gości. Jeżeli w karcie koktajli będzie np. whisky passion, w skład którego wchodzi whisky, nie będzie problemem zaserwowanie whisky na lodzie lub z colą, jeżeli ktoś sobie zażyczy.

 

Pracujemy na markowych alkoholach. Zwróćcie też uwagę na ilości gatunkowych alkoholi, które zapewniamy. Jak już wspomniałem, nie bierzemy od Was wódki weselnej, dzięki czemu możemy bardziej zróżnicować nasze koktajl menu.

 

Porównajcie, jakie ilości kolorowych alkoholi zapewniamy dla 100 osób, gdzie w menu mamy, np. mojito, sex on the beach, whisky sour, cosmo, gin tonic, aperol spritz i jeszcze kilka innych. A więc: wódka x 6 butelek, rum x 6, gin x 4, tequila x 3, whisky x6, Aperol i Prosecco x 4. Porównajcie i przeliczcie, co jest dla Was atrakcyjniejsze.

Jak rozwiązujecie sprawę zapewnienia i mycia szkła?

Jak zostało wspomniane wyżej, nasza usługa jest kompleksowa. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wynajem i mycie szkła. W Waszym zakresie jest tylko ustalić z salą, czy będą mogli nam pomóc w zbieraniu i myciu szkła (w 90% przypadków nie ma z tym problemu).

 

Jeżeli sala jest niechętna do współpracy lub chce za to dodatkowej opłaty, w przypadku obsługi dwóch barmanów możemy zbierać i myć szkło, jeżeli sala udostępni nam miejsce do mycia. W ostatnim, najgorszym wypadku, gdy sala nie przejawia chęci współpracy, dajecie nam o tym znać, a my przywozimy odpowiednią ilość szkła, tak, że nie będzie potrzeby mycia go na miejscu.

Czy oferujecie drinki z suchym lodem?

Nie. Nie oferujemy suchego lodu w drinkach. Używanie suchego lodu w drinkach wymaga ostrożności. Szanujemy zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości.

Czy jest możliwość, że zabraknie drinków?

W ciągu 15 lat nie zdarzyło nam się, żeby przed końcem pracy zabrakło drinków (mowa o pakiecie 2.0). W pakiecie 1.0 może się zdarzyć, że Goście upodobają sobie bar i może pojawić się obawa o wystarczającą ilość produktów, więc w każdej chwili macie możliwość dokupienia pakietu drinków w cenie 800 zł za 100 porcji.

 

Dlaczego nie oferujemy opcji no limit? Dlatego, że pracujemy na wysokiej jakości alkoholach i dodatkach, które przygotowujemy w dużej mierze sami (syropy, bittersy, kordiały). Chcemy Wam dać koktajl bar wysokiej jakości, a to też musi się wszystko zmieścić w założonym budżecie.

 

Nasze pakiety i ilości porcji koktajli są naprawdę wystarczające. Podczas wesela dla 100 osób wydajemy 300-400 koktajli, więcej ludzie po prostu fizycznie nie są w stanie wypić. Pamiętajcie, że chcemy, żeby Wasi Goście czuli się naprawdę wyjątkowo przy naszym barze.

Jak szybko muszę podjąć decyzję i czy termin będzie dostępny?

Jesteśmy jedną z największych firm oferujących usługę mobilnych barów eventowych. Normą jest, że w weekendy obsługujemy jednocześnie 3 imprezy. We wrześniu 2018 w ciągu jednego dnia obsługiwaliśmy jednocześnie 7 równoległych zleceń.

 

Duże zaplecze sprzętowe i zespół barmanów sprawia, że u nas nie ma problemu z dostępnością. Mimo wszystko zalecamy nie odkładanie decyzji na ostatni moment, ponieważ niektóre terminy są wyjątkowo popularne i tak np. na 22.06 mamy już 4 rezerwacje.

Kiedy się instalujemy i od kiedy zaczynamy liczyć czas pracy?

Montaż robimy przed weselem, wszytko jest gotowe na Wasze wejście do sali. 8 godzin pracy liczymy od momentu otwarcia baru, np. wchodzicie na salę o 15, bar jest już gotowy, ale zdecydowaliście, że otwieramy bar po obiedzie i pierwszym tańcu, czyli np. o 17. Od tego czasu liczymy 8 godzin. Czy 8 godzin jest wystarczające? Tak.

Jakie mamy bary?

Mamy kilka rodzajów barów mobilnych. Klasyczne białe i czarne skóra pikowana, drewno ,bar lustrzany, bar botaniczny oraz złoto-czarny bar lustrzany glamour

Masz pytania?

zadzwoń,
napisz!