Bar Lemoniadowy dla Capgemini

Capgemini to międzynarodowa korporacja świadcząca usługi w zakresie konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Co my mamy z tym wspólnego? Powierzono nam zadanie zorganizowania baru lemoniadowego na stoisku firmy podczas cyklu czterech akcji rekrutacyjnych „poczuj miętę do Capgemini”.

Bar lemoniadowy to doskonała atrakcja na konferencje, sympozja czy targi. Świetnie też się sprawdzi na przyjęciu weselnym w upalne letnie dni. Koszt baru lemoniadowego w zależności od wybranego pakietu wynosi od 1500 do 2500 zł netto.

Podczas, gdy rekruterzy ankietowali zainteresowanych pracą, my częstowaliśmy oczekujących na rozmowę naszą lemoniadą z dodatkiem mięty oraz rozgrzewającym napojem na bazie pomarańczy, cytryny, imbiru, miodu oraz zielonej herbaty. Oczywiście z dodatkiem świeżej mięty. Z naszym barem byliśmy obecni w Krakowie na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz w budynku Akademii Górniczo-Hutniczej, w Katowicach w budynku Uniwersytetu Śląskiego oraz w Opolu na Uniwersytecie Opolskim.

Warto wspomnieć, że wszystkie serwowane przez nas lemoniady są na bazie naszych homemade syropów. Stawiamy na stuprocentową naturalność. Od 2020 roku nasze lemoniady serwujemy wyłącznie w szkle lub tekturowych kubkach, które możemy obrandować logo Klienta.

Jeżeli chciałbyś poznać kalkulację baru lemoniadowego na Twoją imprezę, wystarczy, że wyślesz nam wypełniony formularz, ==> który znajdziesz tutaj <==

Zobacz również:

  1. Otwarcie salonu Porsche we Wrocławiu
  2. Obsługa baristyczna na targach w Stuttgarcie

 

Marcin Szuścik, CEO Vindebar