Barman i barista na targi – Barcelona

Już nieraz pisałem, że nasza praca jest super. Pracujemy, robimy to, co umiemy i lubimy, a bonusem do naszej pracy są podróże. W ciągu ostatnich 10 lat zjechaliśmy każdy zakątek Polski. Robiliśmy nasze bary na Krupówkach w Zakopanem, serwowaliśmy koktajle na tarasie Pałacu Kultury, a na plaży na Helu orzeźwialiśmy lemoniadami. Polskę znamy niezgorzej, niż niejeden tegoroczny maturzysta z geografii.

Od kilku lat regularnie wybieramy się również zagranicę. Najpopularniejszy kierunek to Niemcy, tam najczęściej realizujemy nasze zlecenia targowe. Ale zdarzają się również inne kierunki. Na przykład Hiszpania, a konkretnie Katalonia!

Barista na targi to jedna z naszych najczęstszych realizacji targowych zagranicą. Barista serwujący kawę to jedna z najpopularniejszych atrakcji na targi.

Wrzesień 2019 to był czas, gdy branża targowa pracowała pełną parą. Targi goniły targi, rocznie przejeżdżaliśmy naszymi samochodami około 70 000 km. To były czasy! Tylko praca, zero zmartwień. Wtedy też dostaliśmy zlecenie na obsługę kilku imprez targowych dla naszego Klienta Relayr. Najdalszą z destynacji była Barcelona! Pomyśl tylko, tydzień targów w Barcelonie. Co może pójść nie tak?

Naszą podróż rozpoczęliśmy już tydzień wcześniej, by na spokojnie dojechać, rozeznać się w sytuacji, przeprowadzić spokojnie montaż i przygotować wszytko do pracy. Wycieczka na ponad 2000 km w jedną stronę. Postoje zaplanowaliśmy w Baden-Baden w Niemczech i Lyonie we Francji. W Baden zostaliśmy na jeden dzień, aby zobaczyć ten słynny kurort, a w Lyonie nie zobaczyliśmy nic, bo nie za bardzo mieliśmy ochotę tracić czas.

Barista na targi – case study

Klient: Realyr
Miejsce: Barcelona

Barcelona to nasz najdalszy wyjazd w całej naszej historii. Tak daleki wyjazd wymagał od nas doskonałego przygotowania logistycznego (trasa, noclegi, miejsca w których będziemy mogli robić codzienne zakupy na targi)

W Barcelonie zapewniliśmy:

• bar z koktajlami alkoholowymi i bezalkoholowymi
  • bar kawowy
  • bar lemoniadowy
  • drukarkę do kawy z logo
  • słoje z sangrią

Każdy z odwiedzających strefę mógł również poczęstować się lunchem i przekąskami, które zorganizowaliśmy przy współpracy z lokalnymi firmami.

Napoje z naszego baru wydawane były w tekturowych kubkach z logo Klienta. Posiadamy wiele opcji brandingu, bary, kubki, fartuchy, itd.

Mam nadzieję, że wkrótce wrócimy na trasy Europy i kolejny raz będziemy mogli zjawić się w którymś z europejskich miast.

Przeczytaj również:

1. Obsługa barmańska eventu na berlińskim lotnisku
  2. Warsztaty barmańskie online dla Lenovo

Marcin Szuścik, CEO Vindebar

Odwiedź również nasze profile social media: